Onsdagstreff: Sammen mot ensomhet - Valdres-Stallen

Geir Norling Er du ledig på dagtid onsdager og ønsker samvær med dyr og andre voksne og ungdommer som har lyst til å fylle dagene med mer liv og glede? Da ønsker Valdres-Stallen deg velkommen til sosiale og trivelige treff på Bjørgo!

Du kan få delta i daglige gjøremål her på stallen, lære å kommunisere med hestene og komme mer på bølgelengde med dem. Det blir fôring og stell av alle dyrene, og du kan bli bedre kjent med hestene – som er i alle aldre og størrelser – og med flotte geiter og de søte kaninene. Valdres-stallen har en gjeterhund, Mia, som har fast jobb som velkomstkomité, og som passer på både folk og dyr. Mia blir også med inn i huset, der vi samles til et felles måltid. Eller vi fyrer opp bålpannen og spiser ute. Alt dette er gratis!

Du må komme til Bjørgo på egen hånd – gjerne kjøre sammen en du kjenner som skal hit.
Du må bestille plass kvelden i forveien, siden det kun er plass til 15 stk.
Kom som du er, men ha gjerne varme og gode klær. Ta med matpakke hvis du har allergier.

Påmelding til Anne på mobil: 41 20 11 22 eller e-post: post@valdres-stallen.no