KORONAOPPDATERING 19.11.21

Etnedal har i dag registrert en person som er smittet av korona. Smitteveien er kjent. Kommunen retter sine tiltak inn mot grupper eller områder med kjent risiko for smittespredning, og ungdomsklubben holdes derfor stengt i kveld som et forebyggende tiltak. Det er ingen registrert smittet knyttet til barne- og ungdomsskolen.

Kommunen minner om viktigheten av å holde seg hjemme ved sykdom, vaske hendene ofte og utvise god smitteklokskap i møte med andre. Dette gjelder oss alle – i alle sammenhenger slik situasjonen er nå.

Sammen holder vi motet oppe og smitten nede!

Vi oppdaterer kommunens hjemmeside og facebookside ved endringer i situasjon eller tiltak.

Har du spørsmål knyttet til korona i Etnedal kommune kan du ringe kommunens koronatelefon på telefon 90852079. Dersom det er vanskelig å få kontakt kan du også sende sms.

Vi takker for forståelse og felles innsats i dugnaden mot koronasmitte!