Teknologidagen BYGG – ei byggenæring for framtida

Skaperkraft Valdres ønsker alle aktører i bygg- og anleggsbransjen i Valdres velkommen til
Teknologidagen BYGG – ei byggenæring for framtida.

Teknologidagen Bygg 2023

Dagen gir:

• Innsikt i digitale verktøy og programvarer som effektiviserer byggeprosessen.
  • Innsikt i hvordan byggenæringen kan møte nye krav og forventninger til bærekraftig omstilling
  • en møteplass for bransjen, som styrker nettverket og fellesskapet i næringen.

Programmet er utarbeidet i samarbeid med Valdres Bygg, Slidre Bygg & Prosjektereing, Ranheim Bygg, Tveitabru Bygg og Gamleveien 3 og inneholder blant annet foredrag om og med:

• Teknologi og bærekraft v/ Fagskolen Innlandet
  • Papirløse byggeplasser og digitale verktøy for alle aktører i byggeprosessen v/NTI AS (Revit)
  • BIM og kollisjonskontroller v/Storengen Byggconsult AS
  • 10 Strakstilak i byggebransjen v/ Entreprenørforeningen Innlandet
  • OppTRE - Energioppgradering av småhusbebyggelse v/ Sintef
  • Bærekraftspanel v/Vyrk

Flere aktuelle er på vei inn i programmet.

Hold av datoen: 25. april

Mer detaljert program kommer snart og blir lagt ut på www.teknologidagenvaldres.no

Tid:

Tirsdag 25. april fra ca. 08:30

Sted:
Fagernes Kulturhus

Priser og rabatter:

• Kr. 750,- inkludert lunsj og kaffe/te/frukt
  • Grupperabatt: Hvis mer enn to fra samme bedrift er det halv pris for deltaker nr. 3 og oppover. (Gjelder ikke ungdomsbilletter)
  • Ungdomsbilletter (<23 år):  Kr. 200,-

Påmelding:

Her eller på www.teknologidagenvaldres.no

Dagen arrangeres i samarbeid med:

Arkitektkontoret INN I LANDET, Klima+, Klimakultur, Valdres Næringshage og omstillingsprogrammet i Nord-Aurdal.